Zwroty, wymiana, reklamacje

ZWROTY

  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  4. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  6. Wraz z towarem należy odesłać wypełniony formularz oraz oryginał dowodu zakupu. Zalecamy aby paragon uprzednio skopiować i zachować kopię.
  7. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

pobierz formularz zwrotu

WYMIANA

  1. Klient ma prawo wymienić zakupiono towar w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni (telefonicznie bądź mailowo), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany
  2. (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
  3. Jednocześnie należy złożyć nowe zamówienie wpisując w uwagach wymiana
  4. Wymieniany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem wymiany. W wypełnionym formularzu proszę wpisać numer nowego zamówienia.
  5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.
  6. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  7. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (np. oryginalne pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  8. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  9. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

pobierz formularz zwrotu

GWARANCJA I REKLAMACJE

  1. Wszystkie produkty sprzedawane w Climbshop.pl są nowe i objęte gwarancją producenta.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  5. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności elektronicznych na numer konta z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  6. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  7. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  8. Reklamacje obuwia rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  9. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  10. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu
    2. uszkodzenia mechaniczne
    3. wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu

pobierz formularz reklamacyjny